Chyba znowu tu na dłużej zostanę. Witajcie ponownie, jeżeli jeszcze mnie pamiętacie ;)

poniedziałek, 21 marca 2011

Pierwszy dzień wiosny, czyli o tym co się u mnie pojawiło ;]

Dzisiaj pierwszy dzień wiosny do tego jeszcze dzień wagarowicza - no ja Mol książkowy dzisiaj z tego udogodnienia skorzystałam ;] Wracam do domu, a tu taka miła niespodzianka - listonosz był i przyniósł "Twardzielki" ;]

Zawartość niepozornej paczuszki wygląda tak :

Osoba, która wysyłała tą paczuszkę to trafiła bardzo w mój gust ;] Najlepsze cappuccino i te słodkości ;] Dziękuję tej osobie bardzo, bardzo za takie umilenie mi czytania ;]
Czekoladą zaopiekował się misiek xD 
W środku książki (może teraz zdradzę trochę tajemnicy) podpis wydawnictwa :
Jeszcze się nie dopisałam, ale to już zachowam jako niespodziankę dla kolejnej osoby ;] Ten pomysł bardzo mi przypadł do gustu. Bardzo miło by było gdyby każdy dostał jeden egzemplarz książki, że wszystkimi podpisami uczestników "Włóczykijki" ;]
O zakładki nie musi się nikt martwić, bo w książce, którą dzisiaj otrzymałam jest ich od groma ;]
Z niecierpliwością czekam na moment kiedy na spokojnie będę mogła zasiąść do czytania "Twardzielek" przy filiżance cappuccino i kisielku ;] Resztą już niestety rodzeństwo się zajęło wyrywając smakołyki misiowi ;]

Bardzo dziękuję "Włóczykijce" i Wydawnictwu SOL za udostępnienie mi tej pozycji i za taką akcję ;]





8 komentarzy:

  1. jaka paczucha fajna :) smacznego i miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna szczęściara, do której przyfrunęła Włóczykijka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie fajna ta akcja, samo oczekiwanie na książkę, czytanie recenzji to połowa frajdy, a jeszcze taka paczuszka jak twoja to już w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prezentu:D. Przyjemnej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz wypada tylko życzyć miłego czytania :) Jesteś pierwszą recenzentką tej książki w akcji, także odpowiedzialne zadanie na Tobie ;)

    Tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. A te słodkości to żeby się lepiej czytało? :) Życzę smacznego i dobrej lektury! Czekam na recenzję, bo tytuł mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała trochę więcej czasu na czytanie i trochę mniej książek stojących w stosie "do przeczytania" to z miłą chęcią uczestniczyłabym w tej akcji. A tak...;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, smacznego! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku zostaw po sobie nawet najmniejszy ślad. Wystarczy napisać małe "przeczytam" bądź "to nie dla mnie", ale pamiętaj podpisuj się pod każdym komentarzem żebym mogła Cię odwiedzić ;]

PustaMiska - akcja charytatywna

Obserwatorzy