Chyba znowu tu na dłużej zostanę. Witajcie ponownie, jeżeli jeszcze mnie pamiętacie ;)

piątek, 26 sierpnia 2011

Sierpniowa Włóczykijka do mnie zawitała ;]

Dzisiaj zawitała do mnie Włóczykijka za którą bardzo dziękuję ;] A, że dzisiaj również robiłam przemeblowanie to i moja rybka uwolniła się od cioć i wujków z ogromnego akwarium i ma swoje ciasne ale własne i przywitała książkę razem ze mną ;]

A oto foto relacja ;]






Pyza Was pozdrawia i dziękuje razem ze mną za książkę i słodkości ;] Gdyby, ktoś chciał wiedzieć to Pyza ma pół roku i jest prezentem na 18... Niestety słabo trafionym, bo nie lubię takich śmieciuchów, ale przecież go nie wyrzucę i nawet go pokochałam ;]


Pozdrawiam,
Mol Książkowy




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Czytelniku zostaw po sobie nawet najmniejszy ślad. Wystarczy napisać małe "przeczytam" bądź "to nie dla mnie", ale pamiętaj podpisuj się pod każdym komentarzem żebym mogła Cię odwiedzić ;]

PustaMiska - akcja charytatywna

Obserwatorzy