Chyba znowu tu na dłużej zostanę. Witajcie ponownie, jeżeli jeszcze mnie pamiętacie ;)

wtorek, 12 października 2010

[#20] "Piratika. Prawdziwie morska historia. Akt pierwszy" Tanith Lee






Tytuł :   Piratika. Prawdziwie morska historia. Akt pierwszy
Autor :   Tanith Lee
Wydawnictwo :   Jaguar
Liczba stron :   350
Moja ocena :   3/5  dobra


Książka ta opowiada o losach szesnastoletniej dziewczyny, która podczas codziennych ćwiczeń nagle dostaje olśnienia i przypomina sobie kim była jej matka. Art to córka piratki, a jak później się okazuję ... córka aktorki wcielającej się w piratkę.

Po sześciu latach odnajduję "załogę " statku swojej matki i postanawia wrócić do dawnego życia. Wraz z innymi rabuje statki i postanawia odnaleźć skarb....

Piratika to bardzo sympatyczna opowieść o marzeniach i wierze w swoje przekonania. Główna bohaterka mimo iż nie wie jak to na prawdę wygląda życie pirata, zostaje nim i dzięki temu przeżywa wiele ciekawych przygód.Art to miła i zabawna dziewczyna, która pokonując wszystkie przeciwności losu chce dokończyć w rzeczywistości co jej matka rozpoczęła na scenie... Ciągle przypomina sobie co jej matka zrobiłaby w danej sytuacji i naśladuję ją idąc przez świat z podniesioną głową ;)

Ksiązka jest niezwykła, śmieszna i zaskakująca. Tanith Lee wprowadza nas w świat inny niż wszystkie. Mimo iż na początku wydawało mi się, że będzie ona opowiadać o krwiożerczych i brutalnych piratach, jest to historia o "szlachetnych" piratach, którzy rabują ale nie zabijają.

No i kolejna rada wywodząca się z książek : " Naśladując dobre zachowania rodziców i ludzi możemy osiągnąć sukcesy ;)"

5 komentarzy:

  1. Nie jakaś rewelacja, ale jak wpadnie mi w łapki to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ciekawa, ale jakoś mnie nie przekonuje. :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ostatnio mam fazę na książki dla młodych, więc może, może... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny pomysł, tak myślę. Może kiedyś... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku zostaw po sobie nawet najmniejszy ślad. Wystarczy napisać małe "przeczytam" bądź "to nie dla mnie", ale pamiętaj podpisuj się pod każdym komentarzem żebym mogła Cię odwiedzić ;]

PustaMiska - akcja charytatywna

Obserwatorzy