Chyba znowu tu na dłużej zostanę. Witajcie ponownie, jeżeli jeszcze mnie pamiętacie ;)

niedziela, 20 listopada 2011

Wielka prośba !!!

Drodzy Czytelnicy ;] ( ładnie to brzmi ;])

Chciałam Was zapytać czy może ktoś z Was jest w posiadaniu tych książek (lub nawet tylko jednej) i byłby w stanie mi skserować kilka rozdziałów i wysłać na maila ewentualnie wypożyczyć na okres ok 1 miesiąca - w tym czasie ja również mogę Wam pożyczyć coś z mojego skromnego zbioru. Byłabym bardzo wdzięczna i chyba do końca życia nie udałoby mi się odwdzięczyć.

Poszukuję :
„Romantyzm” -Ryszard Przybylski, Alina Witkowska
„Renesans” – Ziomek
„Pozytywizm” Henryk Markiewicz

oraz różnych pozycji z opracowanym pozytywizmem, romantyzmem, renesansem  w literaturze europejskiej. Może nawet ktoś ma jakieś opracowanie książek Olgi Tokarczuk.

Za wszystkie propozycję będę wdzięczna gdyż potrzebne mi są one do prezentacji maturalnej. Jeśli czegoś nie macie, a znacie jakiś ciekawy tytuł to proszę podajcie go a ja postaram się go znaleźć w jakiejś bibliotece.

Pozdrawiam 
MOL

1 komentarz:

  1. Opracowania, które tutaj wymieniasz to podręczniki akademickie i moim zdaniem do prezentacji maturalnych przydają się raczej średnio, głównie dlatego, że omawiają daną epokę bardzo ogólnie i informacje w nich zawarte będą czytelne tylko dla kogoś, kto już sporą wiedzę na temat danej epoki ma. Wszystko rzecz jasna zależy od tematu jaki sobie wybrałaś, ale myślę, że najlepiej byłoby poszukać potrzebnych Tobie informacji w książkach typu: Słownik postaci literackich, w różnego rodzaju leksykonach motywów lub opracowaniu danej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku zostaw po sobie nawet najmniejszy ślad. Wystarczy napisać małe "przeczytam" bądź "to nie dla mnie", ale pamiętaj podpisuj się pod każdym komentarzem żebym mogła Cię odwiedzić ;]

PustaMiska - akcja charytatywna

Obserwatorzy