Chyba znowu tu na dłużej zostanę. Witajcie ponownie, jeżeli jeszcze mnie pamiętacie ;)

niedziela, 1 stycznia 2012

TOP 10 x 2 ;]

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień na blogu Klaudyny ;]


TOP 10 książek, które przeczytałam pod wpływem blogerów:
Szamanka od umarlaków, Upadli, Po Zmierzchu, Przeznaczenie Adhary, Słońce Słońc, Igrzyska śmierci, Ścięte głowy, Gildia Magów, Dziewczyny z Hex Hall oraz Bestia ;]


TOP 8 (jakoś tak nie wiem, które inne wybrać) książek, które chce przeczytać w tym roku :
Kłamczuchy, Śmierć w pigułce, O modlitwie, Testament Thubana, Opowieści z meekhańskiego pogranicza, Pieśń czas. Podróże, Pomiędzy, Córka krwi.

A jutro zapraszam po kilka recenzji filmów ;] Muszę nadrobić zaległości ;]. 


A jak wyglądają Wasze TOP 10 ?

2 komentarze:

  1. :) Zapomniałam kompletnie o tej akcji, ale dzięki Tobie już ją u siebie reklamuję i jutro biorę się za nadrobienie zaległych TOP 10 :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę "Pomiędzy" w lekturach planowanych na 2012! Jeszcze nie czytałam, ale książka na razie zbiera same pozytywne recenzje! :)) Mój TOP10 niedługo się pojawi, ale będzie zupełnie inny.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku zostaw po sobie nawet najmniejszy ślad. Wystarczy napisać małe "przeczytam" bądź "to nie dla mnie", ale pamiętaj podpisuj się pod każdym komentarzem żebym mogła Cię odwiedzić ;]

PustaMiska - akcja charytatywna

Obserwatorzy