Chyba znowu tu na dłużej zostanę. Witajcie ponownie, jeżeli jeszcze mnie pamiętacie ;)

sobota, 17 grudnia 2011

[@2] Stosik grudniowy ;]

Kilka nowości, które się u mnie pojawiły ;]




 1. C.S.Lewis "O modlitwie" - recenzyjna od Wydawnictwa Esprit
2. Dr. David Perlmutter i Dr. Alberto Villoldo " Aktywuj pełną moc mózgu" - recenzyjna od Wydawnictwa Studio Astropsychologii
3. Dannion Brinkley i Paul Perry - "Przeżyłem śmierć" - jak wyżej
4. Claire "Magia wiedźm" - jak wyżej
5. Anna Cieślewicz - "Ziarna Chaosu" - recenzyjna od Wydawnictwa Radwan
6. i 7. P.C.Cast - "Powołanie" oraz "Przepowiednia" - recenzyjne od Wydawnictwa Mira
8. Kenneth B. Andersen "Śmierć w pigułce" - recenzyjna od Paradoksu.

Oraz wspaniała niespodzianka od Harlequina ;]


Ta gwiazdka - zakładka jest śliczna ;] Do tego czasami może służyć za lusterko :P

Za książki i życzenia bardzo dziękuję. Teraz muszę szybko uporać się ze wszystkim tymi książkami, bo aż wstyd tak długo zwlekać z recenzjami. 

Troszkę mało czasu ostatnio mam, ale staram się czytać, chociaż nie zawsze mam jak. Lece kończyć jakąś książkę ;]
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

10 komentarzy:

  1. Świetny stos. Natomiast tego zastosowania (jako lusterko) zakładki się nie domyśliłam, muszę wypróbować na moim egzemplarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stosik niewielki, ale cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny stosik, miłej lektury! :D A zakładka rzeczywiście prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik. Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepowiednia i Powołanie świetne są. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos! Miłego czytania. :) U mnie choinki nie ma jeszcze. Pewnie ubiorę w wigilię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny stos, zazdroszczę "Śmierci w pigułce", bo bardzo chciałabym zabrać się za książki tego autora, ale nie przeczytałam nawet pierwszej części, bo nie mam do niej dostępu niestety (trzeba pisać list do Mikołaja :D). Niespodzianka od Harlequina cudowna, ja również ją dostałam i jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku zostaw po sobie nawet najmniejszy ślad. Wystarczy napisać małe "przeczytam" bądź "to nie dla mnie", ale pamiętaj podpisuj się pod każdym komentarzem żebym mogła Cię odwiedzić ;]

PustaMiska - akcja charytatywna

Obserwatorzy